درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه
سرخط خبرها

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری در مشهد (۱۴ آذر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۸۳۱۸
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری در مشهد (۱۴ آذر ۱۴۰۱)
نمایشگاه دستاورد‌های هفته پژوهش و فناوری استان، ۱۴ تا ۱۶ آذرماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این رویداد امروز دوشنبه ۱۴ آذر ماه ساعت ۱۶ در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش اعلام کرد: نمایشگاه دستاورد‌های هفته پژوهش و فناوری استان، ۱۴ تا ۱۶ آذرماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

دکتر مسعود میرزائی گفت: بیش از ۱۵ دانشگاه و ۲۵ دستگاه اجرایی بزرگ استان و ۵۰ شرکت بخش خصوصی آخرین دستاورد‌های پژوهش و فناوری خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند. همچنین، حضور فعال اداره کل آموزش و پرورش استان با برنامه‌های جانبی فراوان، امسال از جمله تفاوت‌های این دوره نمایشگاه با دوره‌های پیشین است.

وی با اشاره به اینکه ساعات بازدید نمایشگاه از ۱۰ صبح تا ۱۹ خواهد بود، گفت: افتتاحیه با حضور مقامات کشوری و استانی روز دوشنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ و مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان نیز با حضور مقامات و فرهیختگان ملی و استانی سه‌شنبه ۱۵ آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در محل سالن همایش‌های نمایشگاه برگزار می‌شود.

میرزائی در ادامه گفت: حضور فعال شرکت‌های صنایع خلاق و فرهنگی در قالب غرفه تخصصی و صنایع مهم بخش خصوصی استان نیز از نقاط تمایز این دوره از نمایشگاه است.

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری در مشهد (۱۴ آذر ۱۴۰۱)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->